بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
پرواز به سوی پیروزی

پرواز به سوی پیروزی

 

اولین بازی بانوان یوونتوسی در سال جدید میلادی، 2021، با یک پیروزی سخت و نفس‌گیر به پایان رسید.

 

سوپر کوپا ایتالیا که مرسوم است بین قهرمان سری A و قهرمان کوپا ایتالیا برگزار شود، امسال با یک فرمول جدید برگزار می‌شود. از آنجایی که به دلیل همه‌گیری بیماری کووید ― 19 در جهان، رقابت‌های فوتبال بانوان ایتالیا به پایان نرسید و تنها تیم یوونتوس به عنوان قهرمان سری A معرفی شد، فدراسیون فوتبال ایتالیا برای برگزاری بازی سوپر کوپا بانوان از روش جدیدی استفاده کرده است. از این رو چهار تیم برتر جدول رده‌بندی فصل گذشته رقابت‌های سری A، یعنی یوونتوس، فیورنتینا، میلان و رم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. براساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم بانوان یوونتوس به مصاف تیم بانوان رم رفت و دو تیم میلان و فیورنتینا نیز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

 

دختران بیانکونری که ساعت 14:30 به وقت ایران در استادیوم کوموناله شهر کیاواری به مصاف دختران جالوروسی رفتند، موفق شدند با گل طلایی کریستیانا جیرلی در وقت‌های اضافه و پس از 120 دقیقه بازی سخت، راهی فینال این مسابقات شوند. گفتنی است بازی‌ در وقت معمول نود دقیقه‌ای خود با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود.

 

در این بازی ریتا گوارینو، بیانکونری را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:

 

باچیچ، سالوی، سمبرانت، هییرنن، گالی، کاروسو (از دقیقه 51 زمانیان) ، بواتین، روسوچی (از دقیقه 65 پدرسون) ، هرتینگ (از دقیقه 65 ماریا آلوز)، جیرلی و بوناسه‌ئا (از دقیقه 120 استاشکووا)

 

دو تیم یوونتوس و رم که آخرین بازی خود در سال 2020 را نیز مقابل یگدیگر انجام داده بودند کاملاً نسبت به هم شناخت داشتند و همین موضوع باعث شد تا کار برای دختران بانوی پیر با سختی همراه باشد.

 

دختران با جدیت تلاش کردند و موفق شدند در دقیقه 22 با گل بونانسه‌آ پیش بیفتند و با همین نتیجه راهی رختکن شوند، اما این نتیجه قابل اتکا نیست و هر لحظه امکان از دست رفتن آن وجود دارد، اتفاقی که با شروع نیمه دوم و در دقیقه 48 با گل دختران جالوروسی به وقوع می‌پیوندد.
بازی با همین نتیجه در 90 دقیقه به پایان رسید و تنها 30 دقیقه برای رفتن به فینال وقت باقی است.
کریستیانا جیرلی مثل همیشه نقش خود را به درستی ایفا می‌کند و در دقیقه 116 گل پیروزی بخش تیم را به تور دروازه رم چسباند.

 

ریتا گوارینو بانوان یوونتوس نیز با بیان این که این بازی احترام مضاعفی برای فوتبال بانوان به ارمغان آورد گفت:

 

این بازی سرشار از موقعیت‌های خطرناک از هر دو تیم بود و رم تیم بسیار منسجمی در این بازی بود و به آنها بابت این بازی خوب تبریک می‌گویم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، مخصوصاً اگر مقابل تیمی به این قدرتمندی قرار می‌گیریم.

 

شایان ذکر است بازی فینال بین تیم یوونتوس و برنده بازی میلان ― فیورنتینا روز دهم ژانویه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: